CONCURS PENTRU OBȚINEREA PREMIILOR ACORDATE ÎN CADRUL PROIECTULUI FUTURE STARS PENTRU STUDENȚII FACULTĂȚII DE MARKETING
Faza a III-a – vineri, 14 iulie 2023, începând cu ora 17:00
Vineri 14 iulie 2023, începând cu ora 17:00, va avea loc concursul de premiere a studenților și masteranzilor Facultății de Marketing, ce fac parte din grupul țintă al proiectului FUTURE STARS și îndeplinesc condițiile menționate în metodologia de premiere. Concursul va avea loc online, iar studenții eligibili vor primi linkul pentru întâlnirea zoom pe adresa de e-mail instituțională. Participarea la concurs presupune prezentarea succintă a modului în care au contribuit la dezvoltarea profesională a studentului activitățile organizate în cadrul proiectului. |
În cadrul proiectului FUTURE STARS, conform cererii de finanțare, se acordă prin concurs mai multe premii în valoare de câte 1000 de lei studenților din grupul țintă care îndeplinesc, cumulativ, următoarele criterii:
1. Au efectuat și încheiat stagiul de practică, întrunind numărul obligatoriu de ore de practică stabilite în planul de învățământ pentru fiecare specializare, facultate și an de studiu
2. Au completat toate formularele solicitate pentru evaluarea stagiului de practică
3. Au fost prezenți la examenul/ colocviul de practică din anul universitar 2020-2021, 2021-2022, respectiv 2022-2023 și au promovat această disciplină
4. Au parcurs activitățile de orientare, consiliere și mentorat, având completate cele două fișe – fișa de consiliere și fișa de mentorat, ca urmare a interacțiunii cu expertul mentorat și implicării efective în aceste activități
Atribuirea premiilor se va face prin concurs. Conform metodologiei de premiere, odată îndeplinite criteriile de eligibilitate de mai sus, fiecare student va primi un număr de puncte în funcție de implicarea sa în activitățile din cadrul proiectului Future Stars.
Activitățile luate în considerare pentru acordarea punctelor sunt:
- Participarea în cadrul forumurilor de parteneriat universitate-mediul de afaceri (A1.2)
- Participarea la întâlniri comune universitate – mediul de afaceri de schimb de bune practici (A1.2)
- Participarea la vizite tematice în companii relevante pregătirii studenților (A3.2)
- Participarea la întâlniri cu reprezentanți ai mediului de afaceri (A3.2)
- Participarea la sesiunile de consiliere in antreprenoriat (A3.1)
- Participarea în cadrul sesiunii de premiere organizată online (în luna septembrie 2021 pentru faza I de premiere, la finalul proiectului – în iulie/septembrie 2022 – pentru faza a II-a de premiere), respectiv în iulie 2023 (pentru faza a III-a de premiere) (A2.2), unde fiecare student trebuie să prezinte experiența dobândită în cadrul proiectului Future Stars.
Fiecare participare în cadrul unei activități din cele de mai sus aduce:
– 1 punct pentru fiecare participare la evenimentele din activitatea A1.2 (forumuri și întâlniri comune universitate – mediu de afaceri)
– 2 puncte pentru fiecare participare la evenimentele din activitatea A3.2 (vizite tematice și întâlniri cu reprezentanții mediului de afaceri)
– 2 puncte pentru fiecare chestionar completat in cadrul activitatii de testare a abilitatilor antreprenoriale (A3.1)
– 2 puncte pentru participarea la sesiunea de mentorat in antreprenoriat (A3.1)
– 3 puncte pentru participarea la sesiunea de premiere din Faza 3 (Iulie 2023)
Valoarea unui premiu este de 1000 lei/ student. La nivelul Facultății de Marketing sunt alocate în această etapă 15 premii. Clasamentul studenților se va realiza în funcție de punctajul obținut, iar departajarea, în cazul unor punctaje egale, se va face în funcție de nota obținută în cadrul sesiunii de premiere, ca medie aritmetică a notelor acordate de membrii comisiei pentru prezentarea realizată în cadrul acestei sesiuni.
Comisia de concurs este formată din:
1. Conf. dr. Daniel Moise – președinte
2. Lect. dr. Camelia Kailani – membru
3. Lect. dr. Lucian Onișor – membru