Achiziție „Servicii dezvoltare platformă Comunitatea de Practică”

Achiziție „Servicii dezvoltare platformă Comunitatea de Practică”

Academia de Studii Economice din București organizează în beneficiul proiectului ”Parteneriat sustenabil pentru practica studenților (Future Stars)”, în baza prevederilor art. 7 alin. 5 din Legea nr. 98/2016, achiziția directă pentru atribuirea contractului de Servicii dezvoltare platformă Comunitatea de Practică”, cod CPV: 30211300-4 ‐ Platforme informatice, în următoarele condiții:

  • Valoarea estimată maximă a achiziției: 129.800,00 lei fără TVA;
  • Caracteristici tehnice și informații suplimentare:

a) actualizarea software a platformei Comunitatea de Practică;

b) să permită adaptarea convenției cadru de practică la specificul celor 4 facultăți (Facultatea de Marketing, Facultatea de Administrație și Management Public, Facultatea de Economie Teoretică și Aplicată și Facultatea de Economie Agroalimentara și a Mediului);

c) elaborarea convențiilor de practică incluzând cerințele legate de GDPR;

d) adaptarea convențiilor la noile serii de studiu în limba străină, noile forme de învățământ (IFR și ID);

e) optimizare platformă pentru smartphone sau tabletă;

f) câmpuri de sortare și clasificare a companiilor – de exemplu codul CAEN. În cadrul platformei fiecare student are un cont distinct în care își înregistrează convenția de practică, își realizează un profil personal și își întocmește documentele de raportare pentru colocviul de practică. Toate materialele de instruire și de utilizare a platformei sunt disponibile în cadrul acesteia.

g) modul înscriere student/grup țintă;

h) modul oferte de practică;

i) modul dinamic completare convenții de practică;

j) termen de execuție maxim 45 de zile;

k) termen de garanție 2 ani.

  • Criteriul de atribuire: „prețul cel mai scăzut”, în condițiile respectării integrale a cerințelor tehnice minimale.
  • Operatorii economici pot transmite oferta până la data 01.02.2021, inclusiv, la adresa de e-mail andreea.tancu@ase.ro.
  • Oferta dumneavoastră va fi transmisă în lei fără TVA.
  • Alături de ofertă se va transmite un certificat constatator emis de ONRC – Oficiul Național al Registrului Comerțului de pe lângă tribunalul teritorial, eliberat la o dată recentă, din care să reiasă că unul sau mai multe din codurile CAEN active (principale și/sau secundare) și autorizate are/au legătură concretă cu obiectul prezentei achiziții.
  • Nu se acceptă oferte parțiale/variante/oferte alternative.
  • Achiziția se va finaliza prin încheierea unui contract de prestări servicii.
  • În cazul în care oferta dumneavoastră va fi desemnată câștigătoare, aceasta va fi postată în Catalogul SEAP.
  • Plata va fi efectuată în contul dumneavoastră de trezorerie în termen maxim de 30 de zile de la primirea facturii de către beneficiar în conformitate cu Legea nr. 72/2013.

Așteptăm cu interes oferta dumneavoastră.

Formular-2-Declaratie-privind-neîncadrarea-în-prev-art.-164-165-167-si-60-din-L98

Formular-3-Formular-oferta

Formular-4-Declaratie_munca